Vrácení zboží a reklamace
V první řadě nás mrzí, jestli se se zbožím od Viktorky něco pokazilo. Napravíme to! Pošlete ho bez obav a vysvětlování na adresu
Jakého vybrat dopravce?
Vratku přebereme od jakéhokoliv dopravce, kterého Vy vyberete.
My máme velmi dobré zkušenosti se Zásilkovnou. Zboží nám můžete prostřednictvím Zásilkovny poslat také do výdejního místa Z-Box Hořovičky, Hořovičky 136.
Pokud se rozhodnete využít Českou poštou, doporučujeme konkrétně kalhotky posílat v dopise zabalené třeba do igelitového sáčku, zaplatíte pak cenu za doporučený dopis.
Vrácení zboží
Zboží prosím vracejte do 14ti dní od převzetí. Ke zboží není nutné přikládat formulář. Stačí napsat email a všechno domluvíme. Vratku pak poznáme podle jména - vrací se nám pár kouků ročně.
V případě, že se rozhodnete pro vrácení vybraných kousků, není třeba zboží zasílat s obaly. Pouze prosíme neodstraňujte visačky. Některé modely kalhotek nemají od výrobce tyto visačky nastřelené, aby nedošlo k poškození citlivějších materiálů. Proto i my dodáváme některé modely kalhotek bez visačky. Takové kalhotky je samozřejmě též možné vrátit.
Prosíme, abyste měli na paměti, že z hygienických důvodů není možné vracet zboží, které bylo viditelně použito. Děkujeme za pochopení.
Výměna zboží
Výměnu zboží přímo nenabízíme, protože naše nabídka se rychle obměňuje a my nemůžeme zajistit dlouhodobou dostupnost různých velikostí všech modelů.
Pokud máte o výměnu zájem a ideálně produkt vidíte jako dostupný na našem webu, napište nám, uděláme, co bude v našich silách, abychom Vám obstaraly vybrané perfektní prádlo.
Vadné zboží
To se nesmí stát! Je naší povinností zajistit, že Vámi vybrané zboží je při jeho doručení ve shodě s kupní smlouvou, zejména že je bez vad.
Pokud máte podezření, že se zboží poškodilo během přepravy, prosím zašlete nám fotografii balíku i poškozeného zboží na email info@viktorkavpraze.cz. Díky tomu můžeme jednat s dopravcem a zlepšovat naše služby.
Vrátíme Vám samozřejmě plnou uhrazenou cenu zboží, a to i včetně poštovného, pokud bylo Vámi hrazeno.
Prosím prohlédněte zboží při jeho převzetí. Pokud zjistíte poškození, prosím pošlete nám nepoužité zboží zpět spolu s vyplněným formulářem Vrácení zboží a my Vám dodáme jiný bezvadný výrobek nebo vrátíme peníze, určitě se domluvíme.
Reklamace zboží
Reklamovat kalhotky od Viktorky je snadné! Napište nám email.
Reklamace bude vyřízena co nejdříve to bude možné, nejpozději do 30 dnů ode dne přijetí reklamace. Garantovaná záruční doba je 24 měsíců.
Zboží uhrazené zcela nebo zčásti dárkovým poukazem nebo slevovým kupónem může být pouze vyměněno za jiné zboží dle dohody.
Pokud bude reklamace vyřízena výměnou vadného zboží za zboží bez vady, začne běžet záruční doba znovu od převzetí nového zboží.
Záruka se nevztahuje na zboží, u kterého uplynula záruční doba. Nebude-li reklamace uznána, zašle prodávající zákazníkovi reklamované zboží zpět.
Reklamace zboží a vrácení zboží se řídí příslušnými ustanoveními občanského zákoníku a zákonem na ochranu spotřebitele.